Legfrissebb bejegyzések

 
Néhány rövid írás, ami könnyebbé teheti az életed

Önbizalom növelés! Működő technika

Önbizalom növelés! Működő technika

Már régóta nyomaszt valami megmagyarázhatatlan érzés? Nem bízol magadban? Segítek Neked abban, hogy mik a leghatékonyabb módszerek az önbizalom növelése érdekében

 

Azért, hogy újra higgy magadban, nem kell egyből világmegváltó dolgokat tenned, ám nem árt végig gondolnod, hogy mi az, amit már ma megtehetsz magadért.

 

Az önbizalomhiány okai

 

 

Az alacsony önértékelés mélyen gyökerezhet, és olyan traumatikus gyermekkori tapasztalatokra vezethetők vissza, amelyek mintázata beégett a tudatalattinkba.

A megalázó szituációk, a gyerekkorban elszenvedett sérelmeink a felnött éveinkben az önértékelésünket áshatják alá.

Ennek a következménye lehet egy kialakult betegség és az olyan negatív életesemények, mint pl; a munkahelyünk elvesztése, vagy éppen a párkapcsolati nehézségeink, amelyekkel a párkapcsolati tanácsadás során gyakran találkozunk.

A mentális zavar kialakulásáért az alacsony önértékelés felelős, valamint az ennek tüneteként jelentkező szorongásért.

Az alacsony önértékelés spiráljában azok, akiknek alacsony önértékelése, hajlamosak, hogy ellenségesnek lássák a világot, és magukat áldozatnak tekintsék.

Félnek attól, hogy kifejezzék azt, mire vágynak valójában. Ezzel sorozatosan olyan tapasztalatoktól és lehetőségektől fosztják meg magukat, amelyek pozitív változást hozhatnának az életükben.

Mindez tovább csökkenti önértékelésüket. 

 

Az önbizalom növelés az önismeret segítségével

onbizalom novelese sarudi detti1

Ha úgy érzed, hogy alacsony az önértékelésed, sok egyszerű dolgot megtehetsz az önbizalom növelés érdekében.

Ahhoz, hogy meg tudd élni a saját énedet és higgy abban, aki valójában vagy, meg kell ismerned önmagadat.

Azért, hogy elérd a célodat, tudatosan és aktívan kell dolgoznod magadon. De megéri!

 

Néhány hasznos tipp az önbizalom növelés érdekében

 

1. Készíts 2 listát: Az egyikre írd fel az erősségeidet, a másikra pedig az eddig elért eredményeidet.

Alacsony önértékelés birtokában előfordulhat, hogy nem tudod objektíven megfogalmazni az értékeidet.

A legjobb, ha egy hozzád közel álló ismerősödet megkéred, hogy segítsen a lista elkészítésében. Tedd a két listát egy jól látható helyre, és minden reggel olvasd el őket.

2. Legyél türelmes magadhoz: Noha impulzív világunkban sokszor érezhetjük magunkat türelmetlennek és azonnali eredményt várunk.

Mégis jobb, ha emlékeztetjük magunkat: munka nélkül nincs eredmény, ezért fontos, hogy türelmesek legyünk önmagunkhoz.

3. Ne süppedj bele a napi rutinba: Sokan félnek attól, hogy megismerjék valós félelmeiket, gyengeségeiket, ezért berögzött szokásokkal, rutinná vált viselkedési formákkal igyekeznek fenntartani látszat jóllétüket.

A legtöbben ugyan érzik, hogy valami nincs rendben velük belül, mégsem mernek lépni, tenni magukért.

4. Törekedj a rendre: A lakóhelyünk tisztántartása mellett érdemes néha egy-egy telepakolt szekrényt fiókról-fiókra rendszereznünk.

Ahogy kiselejtezzük a feleslegessé vált holminkat, pakolás közben sokszor néhány elveszettnek hitt értékes darabra bukkanhatunk, úgy, hogy közben a fiókok tartalma átláthatóvá válik. Mindez kihat a lelkünkre, gondolkodásmódunkra is.

5. Rendszeresen sportolj: A testünk frissessége, fittsége alapjaiban határozza meg mentális állapotunkat.

Azok, akik rendszeresen sportolnak, jobban hisznek önmagukban, nagyobb az önbizalmuk, és bátrabban tekintenek a jövőbe.

6. Szinekkel történő önbizalom növelése: Hangulatunkat egyértelműen meghatározza, hogy az otthonunkban a falaink milyen színűek. Ha elég bátor vagy, fesd újra a hálószobád vagy a nappalid falát.

A zöld elsősorban nyugtató hatással bír és kiválóan enyhíti a stresszt, ezért kiváló lehet a hálószobádba. A narancssárga melegséget árasztva jókedvre derít és energikusabbá tesz. Emiatt a nappalidban a helye.

7. Vedd magadat körbe pozitív emberekkel: Alapvetően határozza meg gondolkodásmódunkat, cselekedeteinket és önbizalmunkat, hogy kikkel találkozunk a hétköznapjainkban.

Azok, akik pozitívan állnak hozzánk, egészséges önbizalommal rendelkeznek, már a puszta létükkel sokat tesznek azért, hogy értékesnek érezzük magunkat.

8. Olvass sokat: Az olvasás javítja a koncentrációt és fejleszti a memóriát.

Ha a nap folyamán felgyűlt problémáktól nem tudsz szabadulni, a telefon kijelzőjének görgetése helyett ragadj magadhoz egy izgalmas regényt.

Ez jó módszer arra, hogy ne a saját gondjaidon rágódj, hanem átkerülj egy másik világba.

9. Kezdj új kreatív tevékenységekbe: Az önbizalom növelés egyik remek eszköze lehet, ha egy olyan új elfoglaltságot – festészet, a zene, a költészet és a tánc–építesz a hétköznapjaidba, amellyel kiválóan kifejezheted magad.

10. Az önbizalom építés a Te saját utad: Az önbizalom növelés fontos része az is, hogy ne hasonlítsd magad másokhoz, ez ugyanis csak és kizárólag Rólad szól.

Nem másért teszed, és nem is más helyett. Nem azért dolgozol magadon, hogy másoknak megfelelj, hanem azért, hogy egészséges önbizalommal megélhesd valós vágyaidat és szükségleteidet.

+1. Vess számot, hogy mit veszíthetsz az önbizalom növelés segítségével: Tudatosítsd magadban, hogy kizárólag a félelmeidet – bizalmatlanság, bizonytalanság –, a szorongás és a kiszolgáltatottság érzésétől szabadulsz meg.

Mit nyerhetsz? A rengeteg energiát felemésztő nyugtalanság és bizalmatlanság helyét szépen lassan átveszi a nyugalom és az önbecsülés érzése.

Az önbizalom növelés eredményeként megszabadulsz a negatív gondolataidtól, és egyszerre válsz felszabadulttá, valamint úgy érezheted, bármire képes vagy.

Akkor is legyél kitartó, ha elakadnál. Az önbizalom növelés olyan, mint a nyelvtanulás: folyamatos építkezést igényel.

Számtalan önismereti óra és egymásra épülő releváns végzettség birtokában valódi személyre szabott segítséget tudok Neked nyújtani abban, hogy miként építs magadnak önbizalmat.

Hidd el, a befektetett idő és összeg megtérül, és olyan lehetőségek birtokába kerülsz, amelyeket korábban el sem tudtál volna képzelni.

Amennyiben segítségre lenne szükséged, keress bátran: +36 (20) 336 7878

Vissza

Kapcsolódó bejegyzések

FONTOS! 

FONTOS! KONZULTÁCIÓ LEMONDÁSA!

Tiszteljük egymás idejét.


Az előre egyeztetett időpont lemondása 48 órával előtte a díj 50% -nak megfizetésével jár.
A 24 órán belüli lemondást pedig a konzultáció teljes díjának megfizetésével tudom elfogadni.
Ez alól a betegség esetén való lemondás sem kivétel.
Amennyiben a személyes konzultációra nem érkezel meg és ezt megelőzően nem jelezted, nem mondod le, akkor a konzultáció teljes díja kiszámlázásra kerül.


Megértésedet és együttműködésedet köszönöm!
Sarudi Detti 

Sarudi Detti ThetaHealing® Certificate of Instructor & Practitioner, Executive Business & Life Coach
2370. Dabas. Dinnyés Lajos utca
+36 (20) 336 7878
Adatvédelmi irányelvek
Amennyiben az oldal működésével, tartalmával lenne észrevételed, kérlek jelezd a marketing szakembernek ide kattintva